Sabda Nabi S.A.W "Sampaikan dari Ku walau pun satu ayat"

Buku Pelawat

Topik Panas

Jumaat, Ogos 22, 2008

Bantuan Derma Tabung Pembinaan Surau

Kepada sesiapa yg nak buat amal jariah.......

Assalamualaikum Warahmatullahhi Wabarakaatuh. . dan salam sejahtera kepada sahabat-sahabat semua.. Saya, guru pendidikan Islam dari SMK Seri Selayang, Jln Sungai Tua, Batu Caves, ingin memohon jasa baik sahabat semua untuk menyalurkan sedikit derma bagi tabung pembinaan surau di sekolah saya. sahabat, sesungguhnya fadhilat dan kelebihan yang Allah akan berikan kepada orang yang suka bersedekah adalah sangat besar. Apatah lagi derma untuk membina rumah Allah untuk anak-anak kita. Tidak perlulah saya menghuraikan lagi kerana sahabat semua lebih arif dari saya. Oleh itu, saya sebagai wakil kepada pengetua dan warga SMEKSES dengan penuh merendah diri, mengalu-alukan sumbangan derma dari pihak sahabat sekalian. Seandainya ada yang berminat untuk menderma fasiliti seperti PA Sistem, jubin, dan sebagainya, pihak kami mengalu-alukan juga. Sahabat yang dihormati sekalian, Sebelum ini, pelajar-pelajar ini hanya menggunakan kelas yang diubahsuai menjadi surau untuk solat berjemaah. Masalah timbul apabila pelajar Islam yang ingin menunaikan amali solat yang menggabungkan banyak kelas dalam satu masa tidak dapat dijalankan kerana kekurangan ruang. Dengan terbinanya surau ini diharap dapatlah kita membantu melicinkan lagi proses pengajaran dan pendidikan Islam dikalangan anak-anak kita. Diharap, sahabat semua sudi untuk memberi sumbangan kepada pembinaan surau ini. Sebarang pertanyaan boleh lah hubungi saya : Azlina - 0172816580 Cara derma :

1. Money order/cek/postal order

Pengetua SMK Seri Selayang

dan di alamatkan kepada

Tabung Surau SMK Seri Selayang, Jalan Sg Tua 68100 Batu Caves Selangor

2. Bank-in terus ke

a ) Malayan Banking Berhad (MBB) No akaun 012156311186.

b ) Bank Islam Malaysia Berhad : 14069010015815

Sumbangan juga boleh mendapat pelepasan cukai pendapatan,No Rujukan LHDN 01/35/42/51/ 179-7

Segala kerjasama dari semua sahabat saya ucapkan jutaan terima kasih. Wassalam.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...